Tuesday 3 September 2013

2012 2月日本中部 (Nagoya) 最終回



2011年2月9日 ~ 终極篇

旅程到尾聲了。 下午四時五十分機,還有時間呢,見離下呂向高山市方向有個叫小板之潼 《潼即瀑布》很吸引,個多小時車程,決定前往。幾經辛苦找到了個山區入口,見四周好厚雪,問了位路過的日本人山路入小板之潼是否開放。日本人不會英語,但我給地圖他看時,他搖頭,入潼的路给大雪封了,入不得。放棄啦,唯有打道去機塲,中部空港。

退還車後,辨好登機手續,找食的。在名古屋時沒有機會試的味噌豬扒,终於在機塲試到了。我這一客是鹿兒島頂级黑毛豬扒,好味但好肥。


總结 ~

遊日本,吃喝玩樂,看風景不會差到那裡去。第一次遊中部,整體算ok。其實自由行,計劃行程和之前的資料搜尋, 是個旅行樂趣的一部份。資科搜習所花的時間,又怎小過旅程的七天?

今次最滿意行程算是白川鄉,可惜天氣一般。

整體來說,還是比較喜歡北海道,無論風土人情,淳樸的民風,風景也比中部優勝。會否再遊中部?一定會!立山黑部,高地還未到過,秋遊白川鄉一定又是另一個feel。下一次,想秋遊日本,東北青森,立山或北海道也好!日本再見!


4 comments:

  1. 你好啊, 我今年2月去完HOKKAIDO , 都有參考下你既遊記架, 我黎緊14年1月會去白川鄉呢
    不過我遲左BOOK, BOOK 唔到點燈(25)個晚既民宿, 依家早一晚會住,之後第日就會留係白川鄉

    有少少問題想問你啊:
    你地由名古屋去白川鄉都用左接近4小時嗎?我看到你話12點已經塞車, 即係塞入村嗎?
    如果唔塞車情況下, 都要4小時??

    同埋可能都想會去新穗高,咁行程應該係先上新穗高再去白川鄉定係倒反轉?
    新穗高上面有無咩特別野, 都係影相為主嗎?
    如果是, 可能經新穗高再去白川鄉..請指教

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實係由名古屋出發上了高速公路塞車先用了4小時,可能碰巧是星期日關係,見車都是一家大细日本人,否則3小時內一定到。反而入到白川鄉可能早所以並没有塞車程况。其實你可以book咗民宿先,留個message話如果有人取消星期六或日房,通知你轉過去,當日我book大田屋時都係咁,hold咗星期一一晚,留言如果有人取消請通知轉日子,结果真係有人取消而民宿通知我先住到咋!

      想問吓你先去高山還是先去白川鄉?由高山去新穗高都好近但行的是山路/小路,因為三個地方好似個三角形,而且距離唔係太遠,先去邊個地方分别不大。新穗高山上以影相行山為主!希望幫到你喇!

      Delete
  2. 你好,想問訂白川民宿,用英文留言OK嘛?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 只有小數民宿可以用電郵及英文溝通,大田屋是其中之一,記憶中,幸工門還有幾間出名的都可以,其實你每間民宿click入去睇,見有電郵可以留言的,都可以試試。

      Delete