Friday 1 May 2015

2014 12月挪威 (Norway) (六) ~ Tromso 篇 再尋極光之旅


12月26日~第六天 Boxing Day

全日狗拉雪撬團

經 Tromso 旅遊局報名,出發前上網參加了個全日狗拉雪撬團,也是全家報了唯一的一個團,到 Tromso 的都算好少了。

因為要返市中心集合,由渡假村出發加車程,五點唔夠便要起身。如果唔係因為其它日子都爆團,應該返市中心住時才 join 團便可以唔駛一早揸車返去集合。

到達市中心集合地,未到八點,見到唔小遊人,應該都是 join了團的人,不久見到團長,還有另外兩位團友,因為要再揸半小時車離開市中心返營地,我們自己揸車,不坐他的小型巴士,這樣比較靈活,不用泊架車在市中心,一會走的時候也可以自己攪掂!

到達營地,放下我們,團長說要再岀去接其他人,叫我們先去換衫,就是這間小屋,沒有分男女或分開團友換衫,全部人都迫入去一齊換!


狗狗住宿的地方,每隻都有獨立屋子



團長再回來時帶了一家法國人,全是成年人,全團十四人,年紀最小的,是仔仔



因為雪唔夠厚,我們要坐十分鐘車到另一個地方做起點



這是團長助手



這個才是團長



團長給我們簡單介紹了如果控制雪撬 ,  也給時間我們與狗狗玩玩熟絡後才開始






六隻狗拉一個二人雪撬, 開始了










開始時天氣還是很好,一路行上山,天色開始越來越暗,不久之後下雪了,初初小雪紛飛,拉住雪撬,風景又靚,真係都幾正 ...




但是上到山上,雪不但越來越大,還有夾著冰槐一齊落,打在面上係勁痛個隻,而且連風營面打過來,跟本什麼也看不到,仔仔控制雪撬,我坐在撬內也只有盡量幫手睇路 ... 這個時候真係似電視紀錄片,拉著雪撬在暴風雪地上狂奔。 

其實上次在北海道玩狗拉雪撬時也試過落大雪,所以今次帶來滑雪鏡念住落雪時有用,不過換衫時見助手沒有提及叫帶,便沒有跟身,提醒各位玩狗拉雪撬時,帶滑雪鏡,碰上天氣唔好,起碼可以用得著,好似今次我們咁,其實都幾危險,冰雪大到視缐連兩個雪撬距離都看不到,跟本看不到前面。

也可能見天氣咁差,團長帶到我們上山也沒有停留給我們時間看看風景,影相便落山去了,有點可惜!





回到起點,總算鬆口氣,大家都變了雪人 ... 哈哈





小休後,返回營地,想到狗狗住的營地參觀,可以跟圑住去,或換衫,飲完咖啡或熱朱古力便可以散了!

這個時候依然大雪,出返大路,再到最近唯一有開門營業的油站食隻熱狗便揸車返酒店,明天 check out, 入市中心住三晩。


今晚在 apartment 露台都看到極光但普通,唔算強勁,總結了在渡假村的最後一晚。











4 comments:

  1. 友達, 我去完Svalbard 回來了, 非常幸運, 睇到6隻北極熊 !
    相在此 https://www.flickr.com/photos/ah_donlee/albums/72157657102422520

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇完相 ... 好正,去咗幾耐?

      Delete
    2. 亞當今晚出法,15號去Greenland啦!

      Delete
  2. There is SHOCKING news in the sports betting world.

    It's been said that every bettor must watch this,

    Watch this or stop placing bets on sports...

    Sports Cash System - Advanced Sports Betting Software.

    ReplyDelete